Forum Replies Created

Viewing 25 posts - 151 through 175 (of 193 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Music production #1244466
    dubstep_joe
    Participant

    I love sytrus… 😀 Just my 3 cents.

    in reply to: Rant Thread! #1183953
    dubstep_joe
    Participant

    Think I’ve been bumbed by a rc site 🙁
    I had an successful order last time but this time they’re not replying to my emails…

    Arrrrrrgh…. fuck!

    in reply to: Rant Thread! #1149615
    dubstep_joe
    Participant

    Think I’ve been bumbed by a rc site 🙁
    I had an successful order last time but this time they’re not replying to my emails…

    Arrrrrrgh…. fuck!

    in reply to: Law Question #1245651
    dubstep_joe
    Participant

    @p0ly 454155 wrote:

    Am i allowed by law to do a parody protest with signs in a busy public area with a megaphone?

    That’s a great idea xD
    What sorta things do you plan to protest about?

    in reply to: Rant Thread! #1183948
    dubstep_joe
    Participant

    How what thread was closed? And if it was closed how did you manage to post in it? And how am I replying to it right now?

    in reply to: Rant Thread! #1149613
    dubstep_joe
    Participant

    How what thread was closed? And if it was closed how did you manage to post in it? And how am I replying to it right now?

    in reply to: The HAPPY Thread! Opposite Of Rant Thread #1213171
    dubstep_joe
    Participant

    😀 listening to some ambient with some MPA in me! 😀 Why not be happy? 😀

    in reply to: whatever happend to george liverpool??? #1245327
    dubstep_joe
    Participant

    Who is this guy?

    in reply to: Youtube #1245306
    dubstep_joe
    Participant

    =( big hugs to p0ly.

    in reply to: HI #1245210
    dubstep_joe
    Participant

    IT DONT MATTER BECAUSE

    😀 we love all long armed people!!!!

    in reply to: Music production #1244465
    dubstep_joe
    Participant

    @`Matt 451208 wrote:

    Cheers for the replys guys, ive had two days off work so ive been messing about on reason afair bit. Im slowly getting my head round it all and what biotec said is so true. Last night i spent 2 hours fucking about with a bassline only to wake up today listen too it and instantly srcap it all hahaha!

    Hopefully sometime next week ill have a rough outline of a tune im happy too show you guys 🙂

    =D looking forward to hearing it.

    in reply to: Arodynamics #1243323
    dubstep_joe
    Participant

    I see these all the time =/. Before I moved to the UK I never saw these at all though, I was like wtf are they spraying or shit?
    Then a friend told me it’s just some condensation thing happening…

    Interesting that you mention this though… Is that ‘cloud’ bigger than usual or have you never seen this phenomena(?) before? @Daftvader

    in reply to: Rant Thread! #1183943
    dubstep_joe
    Participant

    =/…………….. Been feeling so downish couple of days… I’ve tried to set stuff to do during this holiday.. But’s its already gone by and I haven’t done shit.. I can’t… Thought the MPA I got would be a godsend hardly so….. Yeah………………………………………………………………………………………oeu oeautnhs oeatun aoehtunas htkngcarjkhaocjrm.a,jcram,.dbahtujdhoeudmoewvd jag,cubnoetjuabhu

    in reply to: Rant Thread! #1149611
    dubstep_joe
    Participant

    =/…………….. Been feeling so downish couple of days… I’ve tried to set stuff to do during this holiday.. But’s its already gone by and I haven’t done shit.. I can’t… Thought the MPA I got would be a godsend hardly so….. Yeah………………………………………………………………………………………oeu oeautnhs oeatun aoehtunas htkngcarjkhaocjrm.a,jcram,.dbahtujdhoeudmoewvd jag,cubnoetjuabhu

    in reply to: London riot #1242869
    dubstep_joe
    Participant

    @!sinner69! 446937 wrote:

    This is what you get when you fuck your youth over and over again. Dont blame the rioters blame the government that have made sure that being young in uk means probably you cant get the life you deserve.

    A free education, proper social security and health services is a right that was promised that is now taken away to pay the rich and greedy’s loan carrusel.

    Some people will blame the immigrants doing this, I say no, their parents or grand parents might be immigrants.They are not.
    As long as these tags are being misused, we have a big part of our community that is not being looked upon as equals. That means trouble.

    Other says our culture is under attack, no it aint, it is developing and if it is that good as you say it is, it will survive, it have been doing that for ages. And you are not a living museum, are you?

    All I can say is this is nothing new, we who remember the early 80’s will think it just repeating it self when the greedy rules…

    So youth of today stand up and fight for your rights, do not ruin your local commuities but hit the power. And hit it where it hurts, not the single copper or fireman….

    You might need to change your weapons when this is over. Words and political discussion is the way forward. Remember we are all going to be here when this is over…..

    (Ups sorry got a bit winded up here…and ehh I might get in trouble for this but thats the way it is, I stand tall and I know where I stand. I stand with and behind the youth!)

    I highly doubt people my age are out there fighting for rights, there out there to cause mayhem and destruction. Cause it’s probably quite fun but with terrible consequences later on (I mean for communities, not as in going to jail)…

    Perhaps it’s just a small minority with what is being reported, but I doubt it…

    I’m not saying education and health services are not in trouble, but surely all this causes more damage than it’s worth?

    I guess it could be expected but…

    My 3 cents…

    in reply to: The HAPPY Thread! Opposite Of Rant Thread #1213163
    dubstep_joe
    Participant

    @hat 446779 wrote:

    inception ain’t that good.. i was so confused for like 3/4s of it.

    I was confused for allot of it too guess, I didn’t get the story with the wife or how he planted ‘what’ idea? I also didn’t get the ending on or what they were trying to achieve with that safe’s code?

    But that’s what makes it even more cool =D

    in reply to: The HAPPY Thread! Opposite Of Rant Thread #1213155
    dubstep_joe
    Participant

    Watched inception!!! amazing movie!!!! mind blown haha xD
    Gonna watch it again to figure out more of the details though!

    dubstep_joe
    Participant

    Soooo why did you tear up your electronics?? :hopeless:

    dubstep_joe
    Participant

    @Kung Fu Fader 446665 wrote:

    Ohh look at how judgemental we’re being haha.

    Whoops…

    dubstep_joe
    Participant

    LoL isn’t it funny how everyone is ’emo’ today (claim to be)?… LoL

    dubstep_joe
    Participant

    I agree with what your saying, but I’m not sure what you are trying to erm show because of all this?
    Do I judge? Yep… At the first site? Yep… Do I tell others to not judge? Yep…

    About your point ‘holding back a dislike about them’… I find that your(well mine) brain hides it or makes it of little significance, but as soon they screw you over (for example) and you decide they not your ‘friend’ anymore you can clearly evaluate their erm values/actions(whatever). So +1 on that.

    Oh and whats with the video? I don’t quite get it?

    dubstep_joe
    Participant

    @cozmic 443802 wrote:

    my dreams are normally just memorys combined in some wacky manner and thrown at me with comical value. fucked up

    Who’s up for starting a dream thread on here? 😀

    dubstep_joe
    Participant

    @Moonie 445924 wrote:

    if I was to take the dressing off you’d be able to see my teeth through my lip. House party, people around here are cunts.

    Holy ****… That totally sucks man… Hope you get better soon!

    dubstep_joe
    Participant

    @extraslim 442775 wrote:

    I never said its because people dont want me there. But it does, to a limited extent, reflect my lack of good friends on the board as otherwise people would have at least made a vague attempt to include me. But there were not that many dates people could do and I am not massively popular on the board. I will cope/couldn’t give a fuck.

    PS I am aware that putting it like that makes it sound like I do indeed care but I cannot think how to put it better. I also guess it hurts a little but only in the sense that I wish I were someone I am not.

    I love you! !!!! Haha seriously though I’ve memorised allot of ‘regular’ and semi-regular people and you are one of them so… 😛

    in reply to: Have you listened to pv radio? #1242784
    dubstep_joe
    Participant

    Sometimes… 😀 download mixes off here from time to time too 😛

Viewing 25 posts - 151 through 175 (of 193 total)