Forums The Vibe Chat Realisation of life and its obtuse bullshit

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #1052456
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    The truth is a brutal, brutal thing…..

    What I thought was, apparently isn’t so.

    hmm.

    #1250896
    AvatarAnonymous

    Life is good and if you don’t think so your not doing it right

    #1250897
    Avatarsinner69
    Participant

    Some old norwegian punk you cheer you up and get the fighting spirit you need!

    raaa

    #1250902
    AvatarMoonie
    Participant

    Cheers Sinner 🙂

    Gaz if you wanna know brutal, I gave myself a feckin hernia trying to do the worm a few days ago!

    #1250899
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    @Moonie 469419 wrote:

    Cheers Sinner 🙂

    Gaz if you wanna know brutal, I gave myself a feckin hernia trying to do the worm a few days ago!

    that is pretty brutal mate

    #1250904
    AvatarSconnie420
    Participant

    Bro u said it, esp when it comes 2 people..there is only 1 person you ever really know, and that’s yourself.

    #1250900
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    @Sconnie420 469431 wrote:

    Bro u said it, esp when it comes 2 people..there is only 1 person you ever really know, and that’s yourself.

    I don’t even know who I am to be honest. Had a rather fucked up week……

    #1250905
    AvatarSconnie420
    Participant

    Hell u said it…everyday seem fucked up 2 me one way or another..we seem 2 have a lot in common me n u…u sure ur not my brother from another mother…hahaha. Sorry hada thro that in there.. ((Hugs))… Pm me if u needa chat, I o u 1!

    #1250898
    Avatarp0ly
    Participant

    @Lord Benny Felchington-Shart 469433 wrote:

    I don’t even know who I am to be honest. Had a rather fucked up week……

    you’re mr tryptamine by trade, fact master by beard photo and good friend of p0ly’s. that’s what you are to me my fucking quality mate, miss you man come out tomorrow.

    #1250901
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    @p0ly 469438 wrote:

    you’re mr tryptamine by trade, fact master by beard photo and good friend of p0ly’s. that’s what you are to me my fucking quality mate, miss you man come out tomorrow.

    will do mate, gotta see ma social worker at like 1:30pm-ish so I’ll be free to partake in revelries

    #1250903
    AvatarMoonie
    Participant

    In principle yes, in practice, limping around a party on the weekend aint so hardcore

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar