fishpaste

Forum Replies Created

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 254 total)
  • Author
    Posts
  • #1203941
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    @daftfader 342395 wrote:

    heyy .. how do’s? .. long time 🙂 .. i keep msging you on facebook chat but you never answer n e more 🙁 .. don’t love me n e more then??? 😛

    lol whats your second name? cause i most proberbly dont know its you lol sorry!

    #1192990
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    welcome:bounce_fl
    (i am the best fish though)

    #1193044
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    and where the fuck have you been? no posts no calls :cry::cry::cry: lol.
    oh its felicityfairy bythe way. fishpaste sounded more appropriate. u st ill wih carmel?

    #1192686
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    haha look at all the comments obviously made by the dickheads themselves. and you cant even comment cause its ‘closed’ haha

    #1192152
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    u prick i hate those things!

    #1191772
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    oh yeah! everyone look at this! ladeeda!

    The Stitch Society

    #1191771
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    woooooohooooo!

    #1190542
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    tw0nk0;305434 wrote:
    im a graffiti artist stroke vandal if that counts
    also do graphic design and mix music

    the last decent painting i done.:bounce_fl

    thats really good:love: i love graf

    #1191593
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    spark_plug;305360 wrote:
    music thats all about the image

    i thought they were quite good………….. but everyones entitaled to an opinion i suppose. but can you elaborate please. what makes you think its abouts image? and is that a bad thing? hmm…..

    #1191536
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    and it would be a pretty long daydream!:laugh_at:

    #1191535
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    iv been wondering that ever since bender on futurama said it…….

    #1190992
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    DJCliffy;268691 wrote:
    spaceball.gif

    is that your pic?

    #1190541
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    i would describe myself as an artist. i make clothes and paint/draw in my spare time. and i study fashion at college – a LOT of art work is included in it:love:. also theres a few djs on partyvibe too. and music is art……

    #1190899
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    DontBeliveTheHype!;268609 wrote:
    his web cam meh thinks :yakk:

    :laugh_at:haha

    #1190522
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    MrAHC;267701 wrote:
    i dont like boney fish

    :laugh_at::laugh_at::laugh_at: oh the wit:laugh_at:

    #1190521
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    GrassChopper;267618 wrote:
    And why have a got a boner? :love:

    I shouldn’t thats wrong tbh :laugh_at:

    dont worry about it, i have 1 too:laugh_at:

    #1190520
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    DJCliffy;267461 wrote:
    Well with people like MrAhc around you’re right to be paranoid. :weee:

    :laugh_at:lol

    #1190414
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    MrAHC;267254 wrote:
    you can try to push the limmits but people ignore you 🙁

    you also love it:wink:

    #1190413
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    marcusblanc;267233 wrote:
    Fishpaste, i think… wot kind of name is that for a girl! 😉

    you love it:wink:

    #1190519
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    binge;267219 wrote:
    Any particular reason? Or just fancied a change/

    lol i just started to get paranoid about my name being on the internet for some reosan
    :crazy:

    #1190518
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    Southcaver;267356 wrote:
    So who was you before?

    i was felicityfairy

    #1190036
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    alphastu;266865 wrote:
    nice one but she was a bit ugly for a school girl!!!

    lol thats cause she’s played by a man:wink:

    #1190035
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    im hoping this will change the haters minds

    YouTube – Summer Heights High: Mr G’s Drama Class, S1 E1

    #1168013
    Avatar
    fishpaste
    Participant

    been listening to this on repeat 4 last half an hour
    YouTube – BRAINTAX Feat Dubble edge – ANTI GREY

    #1190197
    Avatar
    fishpaste
    Participant
    uglyprettytrash;266776 wrote:
    I didn’t cry you big liar!

    i fuckin would of cried

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 254 total)
Skip to toolbar