Forums The Vibe Chat Secret Admirer

Viewing 25 posts - 51 through 75 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1071091
    Anonymous
    kaylee wrote:
    Awwwwwwww

    I bet uve been admired now tho ay u 2:bigsmile: mwax

    haha, was that you?!

    #1071018
    farmerwardy
    Participant
    Irie wrote:
    Awww it’s ok Farmerwardy we’ll meet our matches one day.

    meet matches i dunno, meet bums yes definatly,
    and chears k :horay:

    #1071084
    kaylee
    Participant

    Maybe:idea:

    Admire back and see:bounce_m: :horay:

    #1070989
    Mongo
    Participant
    farmerwardy wrote:
    its not sweet when no1 like you 🙁

    i’ll admire you if ya want ?

    #1071019
    farmerwardy
    Participant
    Mongo Hippy wrote:
    i’ll admire you if ya want ?

    i have admirers now,
    fack ooof you pooof

    #1070990
    Mongo
    Participant
    farmerwardy wrote:
    i have admirers now,
    fack ooof you pooof

    does it always have to be aboot sex ?

    i admire Music, can i not admire you for that 😉

    #1071040
    JuBag
    Participant
    Mongo Hippy wrote:
    does it always have to be aboot sex ?

    ROFL!!

    #1071092
    Anonymous
    kaylee wrote:
    Maybe:idea:

    Admire back and see:bounce_m: :horay:

    i did, nothing happened 🙁

    #1071020
    farmerwardy
    Participant
    Mongo Hippy wrote:
    does it always have to be aboot sex ?

    i admire Music, can i not admire you for that 😉

    i spose,
    but its a msg from cilla the blind date love match woman,
    not simon cowel

    #1070991
    Mongo
    Participant
    farmerwardy wrote:
    i spose,
    but its a msg from cilla the blind date love match woman,
    not simon cowel

    fair play, not seen that till i admired my self 🙂

    #1071093
    Anonymous

    can i watch you admireing youself, mongo?

    #1070992
    Mongo
    Participant
    *¬* wrote:
    can i watch you admireing youself, mongo?

    MSN yeah, see ya there ! 😉

    #1071041
    JuBag
    Participant

    hahahahaha

    #1071094
    Anonymous
    Mongo Hippy wrote:
    MSN yeah, see ya there ! 😉

    excellent, i be on at 7 😉

    #1071002
    Irie
    Participant
    farmerwardy wrote:
    meet matches i dunno, meet bums yes definatly,
    and chears k :horay:

    pfffttt you confuse me, i’ll live :rant: bums hmmmm

    #1071021
    farmerwardy
    Participant
    Irie wrote:
    pfffttt you confuse me, i’ll live :rant: bums hmmmm

    you are the person rubbin your bum against me at the sj curry wunt u?

    #1071070
    xXKylieXx
    Participant

    right! i just had a fourth admirier message!

    How do i find out who it is! 😥

    #1071051
    alex J
    Participant

    ive admired usey:surprised

    good feature

    #1071052
    alex J
    Participant
    xX*Kylie*Xx wrote:
    right! i just had a fourth admirier message!

    How do i find out who it is! 😥

    cest moi baby 😎

    IM

    #1071022
    farmerwardy
    Participant
    xX*Kylie*Xx wrote:
    right! i just had a fourth admirier message!

    How do i find out who it is! 😥

    oooh lil miss popular, looks like you have been doin no admiring of your own

    #1071071
    xXKylieXx
    Participant
    farmerwardy wrote:
    oooh lil miss popular, looks like you have been doin no admiring of your own

    Can you do that?

    why would you wanna do that :-S
    lol

    #1071023
    farmerwardy
    Participant
    xX*Kylie*Xx wrote:
    Can you do that?

    why would you wanna do that :-S
    lol

    the msgs u got are cos sum1 looked at your profile and clicked the admire button,
    you have to look at other peoples profiles and click it on theirs,
    if you clicked eachothers and you match then you find out who it is,
    got it????:oh_god: :oh_god:

    #1071072
    xXKylieXx
    Participant
    farmerwardy wrote:
    the msgs u got are cos sum1 looked at your profile and clicked the admire button,
    you have to look at other peoples profiles and click it on theirs,
    if you clicked eachothers and you match then you find out who it is,
    got it????:oh_god: :oh_god:

    but how do i know whos to click?

    #1071024
    farmerwardy
    Participant
    xX*Kylie*Xx wrote:
    but how do i know whos to click?

    you click the poeple you like, or just click every1, but then u may get some weirdos stalkin you cos they think you like em.

    #1071003
    Irie
    Participant
    farmerwardy wrote:
    you are the person rubbin your bum against me at the sj curry wunt u?
    As i said i don’t remember but yeah don’t take it personally, i have a bad habit of playing bumper cars with grumpy/messy people, you do have a fit ass though :surprised .
Viewing 25 posts - 51 through 75 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Forums The Vibe Chat Secret Admirer