Forums The Vibe Chat Rant Thread!

Viewing 25 posts - 6,501 through 6,525 (of 11,095 total)
  • Author
    Posts
  • #1158255
    Avatarsinner69
    Participant

    @!sinner69! 425134 wrote:

    fuck shit crap I need suportwheels tose damn rivotril makes me walk like drunk brits on the spanish riviera…

    —they also make me a senile cunt, cant say i remember writing this….:you_crazy

    #1149318
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    lol

    #1183104
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    lol

    #1149860
    Avatarcozmic
    Participant

    Alcohol. It gets very boring after a while. This is why I think all/certain other drugs should be legal to help stop the binge drinking culture. Who’s with me?

    #1184509
    Avatarcozmic
    Participant

    Alcohol. It gets very boring after a while. This is why I think all/certain other drugs should be legal to help stop the binge drinking culture. Who’s with me?

    #1129862
    Avatarprocess
    Participant

    @cozmik 425897 wrote:

    Alcohol. It gets very boring after a while. This is why I think all/certain other drugs should be legal to help stop the binge drinking culture. Who’s with me?

    yep im with you on that one

    #1163714
    Avatarprocess
    Participant

    @cozmik 425897 wrote:

    Alcohol. It gets very boring after a while. This is why I think all/certain other drugs should be legal to help stop the binge drinking culture. Who’s with me?

    yep im with you on that one

    #1128655
    AvatarAnonymous

    why do i faint all the time when the sun comes out? ๐Ÿ™

    #1149947
    AvatarAnonymous

    why do i faint all the time when the sun comes out? ๐Ÿ™

    #1131436
    AvatarGiantMidget
    Participant

    I think I may have proper damaged my foot. Hurt it at work on Friday, didn’t think too much of it but today it”s swollen up and is killing me.

    Fuck going to a hospital as the nearest one is now in Watford (thanks Labour, you fucking pricks) and it takes ages getting there by bus.

    Gonna have to visit a witchdoctor methinks.

    #1167361
    AvatarGiantMidget
    Participant

    I think I may have proper damaged my foot. Hurt it at work on Friday, didn’t think too much of it but today it”s swollen up and is killing me.

    Fuck going to a hospital as the nearest one is now in Watford (thanks Labour, you fucking pricks) and it takes ages getting there by bus.

    Gonna have to visit a witchdoctor methinks.

    #1128656
    AvatarAnonymous

    hot bath! cures everything ๐Ÿ™‚
    that happened to me about a month ago, i dunno what it was. just got all puffed up and painful for a few days and then it was fine.

    #1149950
    AvatarAnonymous

    hot bath! cures everything ๐Ÿ™‚
    that happened to me about a month ago, i dunno what it was. just got all puffed up and painful for a few days and then it was fine.

    #1131438
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Sounds like a good idea, might get the old foot spa out and see if that helps. :love:

    #1167364
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Sounds like a good idea, might get the old foot spa out and see if that helps. :love:

    #1131439
    AvatarGiantMidget
    Participant

    God damn it!!! I applied to become Charlie Sheens media assistant and I’ve gone out in the third round.

    Balls.

    #1167367
    AvatarGiantMidget
    Participant

    God damn it!!! I applied to become Charlie Sheens media assistant and I’ve gone out in the third round.

    Balls.

    #1149319
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    :laugh_at:

    #1183110
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    :laugh_at:

    #1131440
    AvatarGiantMidget
    Participant

    This country is sick. That missing girl in Swindon has been found dead. Fucking pissed off, thought there was going to be a happy ending this time, never is though is there.

    Feel well sorry for her family as well.

    #1167369
    AvatarGiantMidget
    Participant

    This country is sick. That missing girl in Swindon has been found dead. Fucking pissed off, thought there was going to be a happy ending this time, never is though is there.

    Feel well sorry for her family as well.

    #1149321
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    @GiantMidget 427341 wrote:

    This country is sick. That missing girl in Swindon has been found dead. Fucking pissed off, thought there was going to be a happy ending this time, never is though is there.

    Feel well sorry for her family as well.

    i said in in another thread mate: mother earth is getting rid of us

    #1183117
    AvatarGylfi Gudbjornsson
    Participant

    @GiantMidget 427341 wrote:

    This country is sick. That missing girl in Swindon has been found dead. Fucking pissed off, thought there was going to be a happy ending this time, never is though is there.

    Feel well sorry for her family as well.

    i said in in another thread mate: mother earth is getting rid of us

    #1128657
    AvatarAnonymous

    we’re getting rid of ourselves ๐Ÿ˜

    #1149951
    AvatarAnonymous

    we’re getting rid of ourselves ๐Ÿ˜

Viewing 25 posts - 6,501 through 6,525 (of 11,095 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Forums The Vibe Chat Rant Thread!

Skip to toolbar