Forums The Vibe Chat Rant Thread!

Viewing 25 posts - 3,976 through 4,000 (of 11,095 total)
  • Author
    Posts
  • #1143114
    AvatarMrHat
    Participant

    cant make my mind up on what to do tonite , do i drink n get mashed or have a quiet smoke help ???

    #1171643
    AvatarMrHat
    Participant

    cant make my mind up on what to do tonite , do i drink n get mashed or have a quiet smoke help ???

    #1132524
    Avatarp0ly
    Participant

    @process 375288 wrote:

    how are you taking it? imo best not to mix with other drugs…

    def wanna try smoking it on a maoi tho… :crazy_dru

    smoking it, tried vaporised didn’t work aswell as pipe mixed with herbs

    #1169209
    Avatarp0ly
    Participant

    @process 375288 wrote:

    how are you taking it? imo best not to mix with other drugs…

    def wanna try smoking it on a maoi tho… :crazy_dru

    smoking it, tried vaporised didn’t work aswell as pipe mixed with herbs

    #1144496
    Avatar1984
    Participant

    sometimes it just feels like life is going to go on forever. *sigh*

    I really hope it doesn’t go on forever.

    #1179228
    Avatar1984
    Participant

    sometimes it just feels like life is going to go on forever. *sigh*

    I really hope it doesn’t go on forever.

    #1132525
    Avatarp0ly
    Participant

    oh no, it’s that day of the year again!! aaaaaaaaaaaaaaaah

    #1169212
    Avatarp0ly
    Participant

    oh no, it’s that day of the year again!! aaaaaaaaaaaaaaaah

    #1129825
    Avatarprocess
    Participant

    @1984 375602 wrote:

    sometimes it just feels like life is going to go on forever. *sigh*

    I really hope it doesn’t go on forever.

    hope your alriht dude, remember it may just be a comedown if you are feeling a bit shitty in the head, things are rarely as bad as you may be thinking…

    :love:

    #1163585
    Avatarprocess
    Participant

    @1984 375602 wrote:

    sometimes it just feels like life is going to go on forever. *sigh*

    I really hope it doesn’t go on forever.

    hope your alriht dude, remember it may just be a comedown if you are feeling a bit shitty in the head, things are rarely as bad as you may be thinking…

    :love:

    #1132527
    Avatarp0ly
    Participant

    ye it could be worse 1984, you could be 20 today =S

    #1169214
    Avatarp0ly
    Participant

    ye it could be worse 1984, you could be 20 today =S

    #1149626
    AvatarKikoyo
    Participant

    @p0ly 375650 wrote:

    ye it could be worse 1984, you could be 20 today =S

    Nono! 😉 Twen-teen! :group_hug

    #1183977
    AvatarKikoyo
    Participant

    @p0ly 375650 wrote:

    ye it could be worse 1984, you could be 20 today =S

    Nono! 😉 Twen-teen! :group_hug

    #1132528
    Avatarp0ly
    Participant

    ill just say sixteen, that is da best age

    #1169217
    Avatarp0ly
    Participant

    ill just say sixteen, that is da best age

    #1139573
    Avatarjoshd96320
    Participant

    @p0ly 375654 wrote:

    ill just say sixteen, that is da best age

    thank you sir :wink::laugh_at::love:

    #1171178
    Avatarjoshd96320
    Participant

    @p0ly 375654 wrote:

    ill just say sixteen, that is da best age

    thank you sir :wink::laugh_at::love:

    #1132529
    Avatarp0ly
    Participant

    lucky joshy

    #1169219
    Avatarp0ly
    Participant

    lucky joshy

    #1130326
    AvatarTank Girl
    Participant

    My throat hurts

    #1165026
    AvatarTank Girl
    Participant

    My throat hurts

    #1139606
    Avatarjoshd96320
    Participant

    woke up late again lol, and missed history, again, for the 4th time in a row coz ive overslept… hurry up easter

    #1171180
    Avatarjoshd96320
    Participant

    woke up late again lol, and missed history, again, for the 4th time in a row coz ive overslept… hurry up easter

    #1132531
    Avatarp0ly
    Participant

    i cried of happiness 5 mins ago… it feels good… why this is in the rant thread i do not know.

Viewing 25 posts - 3,976 through 4,000 (of 11,095 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar