Forums The Vibe Chat Kiwi Polly Fruit Polly Christmas

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #1051443
    p0ly
    Participant

      It’s Christmaaaaaas! haven’t checked what the other things are besides the polly’s yet

      #1243824
      kiwifruit
      Participant

        Haha glad its tickled ya fancy. Its a really popular sweet here!

        The other two little tubs you might not be into. Its snus. I was thinking of Chris as he is a smoker. But please try 🙂 Apparently you should get a buzz from it. Will keep you awake I have been told…..have not tried it myself though…good for sharing 🙂 And you cant get it in the UK, its a very Swedish thing.

        Maybe take a few pouches to shambala and share the love 🙂 Oh and only have ONE pouch at a time until the buzz wears off… you will make yourself sick if you take like 3 at a time.

        Thanks again for your hospitality in London Poly!

        #1243820
        p0ly
        Participant

          tis all good Kiwi! it’s snuff then? i’ll give some to chris later 😀

          #1243815
          cheeseweasel
          Participant

            Snus, fucking hell I had a housemate who used to do that stuff all the time – the Swedes are bang into it. It’s a tiny teabag full of tobacco, you put it under your top lip, in front of the gum. The nicotine leaches out and enters your bloodstream through your gum. It’s like smoking but without any of the satisfaction you get from smoking a fag, just a light-headedness (I tried it a few times). It’s pretty rank tbh and bad for your teeth I’m told. Probably gives you mouth cancer too. Might be good for someone who’s looking to give up smoking, but it’s also pretty addictive.

            #1243821
            p0ly
            Participant

              on your gums!? serious

              #1243825
              kiwifruit
              Participant

                Yep they are mad for it here. You wont die from what I sent you though 🙂 But yes hard core use over many years can give you cancer.
                Just like smoking can.
                I think I wrote in my letter how to use it. Stick it up under your lip. To the side is better than the front.
                Let me know what its like 🙂

                #1243816
                cheeseweasel
                Participant

                  Yeh, if you open the pot you’ll see it’s portioned into lots of tiny teabags – you take one and put it under your lip. It burns a bit as the stuff eats your gum away and makes it a bit raw. It’s just another way of taking tobacco, you get a niccy rush and thats about it. Try it out.

                  #1243822
                  p0ly
                  Participant

                    I’m gonna get chris to do it first =D

                    #1243817
                    DaftFader
                    Participant

                      Yeah snus is illigal over in the UK .. so SHHH 😛

                      It’s strong chewing tobaaco. Well don’t chew it just put it under your lip like this guy ….

                      [ATTACH=CONFIG]80746[/ATTACH]

                      #1243826
                      kiwifruit
                      Participant

                        Poly after EVERYTHING you have ever put in your body, snus is tame haha… but by all means let Chris try it first…. 🙂

                        He will probably think what the fuck is this shit? haha

                        #1243818
                        DaftFader
                        Participant

                          @kiwifruit 448915 wrote:

                          Poly after EVERYTHING you have ever put in your body, snus is tame haha… but by all means let Chris try it first…. 🙂

                          He will probably think what the fuck is this shit? haha

                          Tell chris it’s some super RC plant … :laugh_at:

                          #1243823
                          p0ly
                          Participant

                            he’s been sniffing snuff for the last week! he’ll probably like it

                            #1243814
                            sinner69
                            Participant

                              I love snus, its also common in Norway, Gøteborgs rapé is my favorit, i can only get General snus here in DK and not in potion(tea bag look a like) only in loose, so every time I am over in Sweden(cheapest place to buy it) I buy at least one roll(10 packets) Gøteborgs rapé, white potion. I like potion because its easy to use when do sumtin, but a good self packed ‘pris’ is my favorit. And the nicotine kick…ahhhh 😀

                              #1243813
                              Anonymous

                                Sounds good to me, thanks for sharing a lot.

                                #1243819
                                DaftFader
                                Participant

                                  @p0ly 448919 wrote:

                                  he’s been sniffing snuff for the last week!

                                  Yeah he was offering it to me when I was over his house last. :laugh_at:

                                Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
                                • You must be logged in to reply to this topic.

                                Forums The Vibe Chat Kiwi Polly Fruit Polly Christmas