Forums The Vibe Chat I suspect [username] is the Police

Viewing 25 posts - 826 through 850 (of 1,210 total)
  • Author
    Posts
  • #1249652
    AvatarAnonymous

    This video is like a Police-Brain-Tazier, the Fuzz do freeze

    http://www.youtube.com/watch?v=JjK_yVdGNGk

    [ATTACH=CONFIG]83445[/ATTACH]

    UPDATE: Okay, this one IS the fuzz freeze vid after an editing.
    The next post is another screw-up BUT a funny vid nonetheless.

    #1249653
    AvatarAnonymous

    Duhhhhh! That ain’t the FREEZE vid, this one is…..

    #1249654
    AvatarAnonymous

    No but last night i did handcuff my wife
    and shot my gun to fast or at least thats what she
    said :weee:

    #1250697
    AvatarEuphoriaNYC
    Participant

    lol this is cute

    #1250672
    AvatarDeez
    Participant

    @EuphoriaNYC 517700 wrote:

    lol this is cute

    not as cute as you sweetie xoxo

    #1250472
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @DeezNuts 517701 wrote:

    not as cute as you sweetie xoxo

    In like a shot there Deez! Can’t beat about the bush with p0ly lurking in the shadows, eh? LOL

    #1249656
    AvatarAnonymous

    if duke1 was the police he would be to busy to waste his time on here!

    #1250673
    AvatarDeez
    Participant

    @MC G-Tek 517728 wrote:

    In like a shot there Deez! Can’t beat about the bush with p0ly lurking in the shadows, eh? LOL

    To be fair at first i was like Right, they can’t see what sex i am so this will be a laugh! Then i saw my own was displayed and was like shit, it could still be banter! Then saw hers and realised i just sound quite stalkery/rapey but ah well!

    #1250473
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @DeezNuts 517747 wrote:

    To be fair at first i was like Right, they can’t see what sex i am so this will be a laugh! Then i saw my own was displayed and was like shit, it could still be banter! Then saw hers and realised i just sound quite stalkery/rapey but ah well!

    You surely can’t look rapey with a username like ‘DeezNuts’ man, that’s far too innocent a name, ha ha!

    #1250674
    AvatarDeez
    Participant

    @MC G-Tek 517749 wrote:

    You surely can’t look rapey with a username like ‘DeezNuts’ man, that’s far too innocent a name, ha ha!

    Haha! They won’t see it coming ๐Ÿ˜‰

    #1250474
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @DeezNuts 517753 wrote:

    Haha! They won’t see it coming ๐Ÿ˜‰

    Nope, not til it’s too late anyway!

    #1250675
    AvatarDeez
    Participant

    @MC G-Tek 517759 wrote:

    Nope, not til it’s too late anyway!

    It’s always too late, the rape train stops for no one!

    #1250476
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @DeezNuts 517762 wrote:

    It’s always too late, the rape train stops for no one!

    Ahahahahaha, love it! Properly made me LOL man!

    I want to be able to use the phrase ‘the rape train stops for no-one’ in everyday conversation, but as I see it, there’s only 1 way you could do so, and that’ll make you look a little rapey to say the very least!

    #1250676
    AvatarDeez
    Participant

    @MC G-Tek 517763 wrote:

    Ahahahahaha, love it! Properly made me LOL man!

    I want to be able to use the phrase ‘the rape train stops for no-one’ in everyday conversation, but as I see it, there’s only 1 way you could do so, and that’ll make you look a little rapey to say the very least!

    Nice mate im glad haha.
    Who said they had to see you? Chloroform and a rag works wonders!

    #1250477
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @DeezNuts 517767 wrote:

    Nice mate im glad haha.
    Who said they had to see you? Chloroform and a rag works wonders!

    Funnily enough, I don’t know whether you saw it or not, but my ‘signature’ box on my comments used to say ‘Does this rag smell of chloroform to you?’ Best chat-up line ever man, women just fall at your feet!

    #1250531
    AvatarThe Psyentist
    Participant

    @DeezNuts 517767 wrote:

    Nice mate im glad haha.
    Who said they had to see you? Chloroform and a rag works wonders!

    What the hell is going on here lol. Deeznuts you’re a very naughty boy. First me, you and Loggy were rape joking our way through the PV threads the other day and now
    you’re rape training all about the place, you scoundrel.

    #1250532
    AvatarThe Psyentist
    Participant

    @DeezNuts 517762 wrote:

    It’s always too late, the rape train stops for no one!

    Hahaha, EPIC!!!!!

    #1250478
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @The Psyentist 517802 wrote:

    Hahaha, EPIC!!!!!

    Ain’t it just mate. Thought that might tickle you as much as it did me!

    #1250533
    AvatarThe Psyentist
    Participant

    @MC G-Tek 517804 wrote:

    Ain’t it just mate. Thought that might tickle you as much as it did me!

    Lol, I think the horny little git just topped my audio boner. That’s one that’ll make me laugh every time I think of it.

    #1250479
    AvatarMC G-Tek
    Participant

    @The Psyentist 517807 wrote:

    Lol, I think the horny little git just topped my audio boner. That’s one that’ll make me laugh every time I think of it.

    Ha ha, ditto man!

    By the way, the phrase ‘the horny little git just topped my audio boner’ sounds fucking filthy!

    #1250653
    Avatarcrankdaddy
    Participant

    Thank you everyone for voting for me not be the police far from it thanks everyone and shit on all the other

    #1250699
    AvatarMoley23
    Participant

    Ha ha far from it lol.i just joined up ere as saw someone asking for Brains kan sets back from 2005,and i kan get them,but had to join too post back to the thread lol

    #1250700
    AvatarMoley23
    Participant

    ha ha funny shit,ive probaly been more parties than a lot of you ๐Ÿ™‚ sitting on ya comps and my dog has prob defo been too more than you guys.im from norfolk at mo,like say was joining up to link some one with Brains kan sets.any one from norfolk/suffolk??

    #1249657
    AvatarAnonymous

    Damn…a girl can’t just roam about on a site without bacon-type accusations? I just created a username.. .. ๐Ÿ™ Sad panda. I’m just trying to make new friends. Damn.

    #1250678
    AvatarDeez
    Participant

    Hahaha ive just seen all these comments G-tek and Psy!
    To be honest i don’t know why my rape train makes you laugh though.. surely an appropriate reaction would be to cry? ๐Ÿ˜‰

Viewing 25 posts - 826 through 850 (of 1,210 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar