Forums The Vibe Chat home page pic …

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 53 total)
  • Author
    Posts
  • #1045217
    AvatarDaftFader
    Participant

    that made me lol when i saw the new front page for this site …
    is it just me or does any one else really wanna know who them two are? :laugh_at:

    #1177788
    AvatarxFadingObsessionx
    Participant

    To be fair, I prefered the other picture… >_<

    #1177785
    AvatarDom_sufc
    Participant

    @xFadingObsessionx 231226 wrote:

    To be fair, I prefered the other picture… >_<

    Me too, wtf :laugh_at:

    #1177742
    AvatarAnonymous

    i’ve pulled better on a sat night in walkabouts in oldham

    #1177764
    Avatarrach
    Participant
    MrAHC;231233 wrote:
    i’ve pulled better on a sat night in walkabouts in oldham

    haha!

    they look too clean…. its not a decent party unless your covered in mud

    #1177789
    Avatarellie
    Participant

    hmmmmmmm…maybe its a grower (that is not to be offensive to the lovely ladies in the pic)

    #1177777
    AvatarDaftFader
    Participant

    yeah i prefered the old one as well …. it’s like partyvibe now has a face

    #1177768
    Avatarspark_plug
    Participant

    to be fair, it blatently should be that one of me, southcaver n his mate at uktek. thats a proper partyvibe picture!

    #1177743
    AvatarAnonymous
    DaftFader;231245 wrote:
    yeah i prefered the old one as well …. it’s like partyvibe now has a face

    be sponserd by mc donnalds next

    #1177750
    AvatarBioTech
    Participant

    I’m not sure that the site is quite so free party based as it used to be and is now represented by a wider spectrum of people, but personally I’m not so convinced that this is the right kind of picture to represent the site. To me it suggests clubbing.

    #1177790
    Avatarfishpaste
    Participant

    when i first saw it i was like wtf??? to me it looks like an advert for butlins or something:you_crazy

    #1177769
    Avatarspark_plug
    Participant

    it doesnt suggest anything to me. when ifirst saw it i thought ‘2 girls smiling…i see’

    #1177744
    AvatarAnonymous

    supose it represents the site better now realy.

    #1177791
    Avatarfishpaste
    Participant
    MrAHC;231268 wrote:
    supose it represents the site better now realy.

    what do you mean?

    #1177745
    AvatarAnonymous
    felicityfairy;231270 wrote:
    what do you mean?

    well its not realy a free party site no more is it

    #1177792
    Avatarfishpaste
    Participant
    MrAHC;231271 wrote:
    well its not realy a free party site no more is it

    supose your right… tho im pretty new so i dont know what it was like before lol!

    #1177754
    AvatarquietRIOT
    Participant
    MrAHC;231255 wrote:
    be sponserd by mc donnalds next

    raaa:laugh_at:

    #1177778
    AvatarDaftFader
    Participant

    Mcpartyvibe :weee:

    #1177765
    Avatarrach
    Participant

    theres still a lot of free party heads floating about, wouldnt a montage of festivals, free parties and club nights be better than just one picture?

    #1177782
    AvatarPike Tom Us
    Participant

    i dont think i like it.

    #1177776
    AvatarJonnyQuest
    Participant

    wot it needz iz a pic o s0me kidz c00king crack init lolz

    #1177767
    AvatarSouthcaver
    Participant
    spark_plug;231254 wrote:
    to be fair, it blatently should be that one of me, southcaver n his mate at uktek. thats a proper partyvibe picture!

    you meen this oneraaa

    n723290773_1257469_7697.jpg

    #1177770
    Avatarspark_plug
    Participant
    Southcaver;231299 wrote:
    you meen this oneraaa

    n723290773_1257469_7697.jpg

    innit. thats more like it! grubby bastards!:laugh_at::laugh_at::laugh_at:

    #1177786
    AvatarDom_sufc
    Participant

    Av it!

    #1177759
    Avatarstarlaugh
    Participant

    Nah that’s not right for the site, should be a phat free party picture me thinks!

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 53 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar