Forums The Vibe Chat camden market

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #1044841
    Playground Politics
    Participant

    was planning on going to see my bro, on saturday then going to camden on sunday of this weekend, as it happens glasto is on this weekend and was just wondering about weather any stalls will be shut(due to ppl selling at glastonbury), i know its a bit of a stab in the dark asking this forum, but i havent been there for sooooo long

    #1175013
    Digital-A
    Participant

    Surely the whole of the market aint going to pack up and off it to glasto …. theyll be something there at least …

    #1175014
    Digital-A
    Participant
    ^^^^^

    Award for the most useless post goes to d>a!

    i dunno mate …

    #1175015
    Playground Politics
    Participant

    yeah just dont wanna go(my once year trip, well that i havent gone on for 2 years or somin) and find that its not at its best, ahh well ill be in london anyway, so i dont really matter

    useless thread award goes to….moi!

    #1175016
    spark_plug
    Participant
    Playground Politics;223818 wrote:
    yeah just dont wanna go(my once year trip, well that i havent gone on for 2 years or somin) and find that its not at its best, ahh well ill be in london anyway, so i dont really matter

    useless thread award goes to….moi!

    go to spitalfield or brick lane market instead! theyre just as good…well theyre not…but theyre still good in different ways

    #1175012
    Tank Girl
    Participant

    it’ll prob be just the same as any other weekend

    #1175017
    JonnyQuest
    Participant
    spark_plug;223823 wrote:
    go to spitalfield or brick lane market instead! theyre just as good…well theyre not…but theyre still good in different ways

    swanley market is pretty good , and dartford but its on wednesdays, theres always lewisham? nah camden market never changes all that much for festivals cause there bare shit there i wen on the weekend reading was on afew eyars back and it was exactly the same, never pay full price for chinese food

    #1175018
    xcatx
    Participant

    Im meant to be going there on sat aswell, never thought of that…. im sure it will be fine though

    #1175011
    Anonymous

    Hey………..that’s a great plan!! Just go for it and have a great fun their with your bro..!!:):)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Forums The Vibe Chat camden market