Forum Replies Created

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: The Thundercats Tune #1207438
    Scouse
    Participant

    Can somebody please send me the mp3 for this badbwoi tune?
    My e-mail is scouse069 at yahoo dot co dot uk

    Many thanks

    :group_hug

    in reply to: The Thundercats Tune #1152115
    Scouse
    Participant

    Can somebody please send me the mp3 for this badbwoi tune?
    My e-mail is scouse069 at yahoo dot co dot uk

    Many thanks

    :group_hug

    in reply to: Any PV’ers in Nottingham Willing to Help a Feller Out? #1191461
    Scouse
    Participant

    Size 8 😥

    We all know what that means….

    Small sox

    in reply to: I Have a MASSIVE… #1188847
    Scouse
    Participant

    You have 5403 unread Posts.

    :crazy:

    I win! but been missing out on the pv frolics 😥

    in reply to: What a shit night #1173315
    Scouse
    Participant
    Dom_sufc wrote:
    Yeah and he wont be fucking getting it lol.

    Well actually I probably will, thats just me. But Id like to think he wont fucking get it haha. I will deffo make It difficult though :laugh_at:

    Whats your excuse for being in so early on a Sat???

    I’m revising for an exam I have on monday…and I’m skint as well :hopeless:

    Yeah when he needs your help, just ask him if he remembers the time….
    and watch his face drop. Quality moments :laugh_at:

    Which area of the country are you from mate?

    I know it can’t be EA as the nasty policemanz had clamped down round ere :yakk:

    Probably a good thing for me though because I know where i’d be tonight otherwise :laugh_at:

    in reply to: What a shit night #1173314
    Scouse
    Participant

    Some people :you_crazy

    Maybe one day he’ll need your help… :laugh_at:

    in reply to: Rant Thread! #1131542
    Scouse
    Participant
    General Lighting wrote:
    £40-£50 for any sort of return train ticket to London or SE England. Thats fucking outrageous. makes you want to take up train robbery – no not the contents of the freight wagon but the train itself. how easy is it to drive one of those things? I only want one loco, maybe a pasenger wagon or two for my mates, not a whole train… I mean they seem to have loads of spare ones at Ipswich, could also go to the seaside as well with it..

    I’d better stop now before I end up in paddinton green or guantanamo…

    Apparently the metro’s in Paris have WHEELS instead of running on tracks.
    :weee: You could convert one into a party bus..well party train. It’d be great!

    in reply to: Rant Thread! #1167567
    Scouse
    Participant
    General Lighting wrote:
    £40-£50 for any sort of return train ticket to London or SE England. Thats fucking outrageous. makes you want to take up train robbery – no not the contents of the freight wagon but the train itself. how easy is it to drive one of those things? I only want one loco, maybe a pasenger wagon or two for my mates, not a whole train… I mean they seem to have loads of spare ones at Ipswich, could also go to the seaside as well with it..

    I’d better stop now before I end up in paddinton green or guantanamo…

    Apparently the metro’s in Paris have WHEELS instead of running on tracks.
    :weee: You could convert one into a party bus..well party train. It’d be great!

    in reply to: Ola from the land in the north (dundee) #1171686
    Scouse
    Participant
    elretardo87 wrote:
    I’m afraid Dundee is party free. They have one good(ish) pub and another similarly average club. The rest is awful but it helps you study and the uni is alright.

    Aww well, Glasgow and Edinburgh anrn’t too far away on the train and there’s some decent clubs there so I’ve heard.

    in reply to: Ola from the land in the north (dundee) #1171685
    Scouse
    Participant

    ey, all going to plan I should be going there for Uni in September…

    Any hint of a party scene?

    How long was the drive from Norwich (if you drove?)

    Have fun!

    in reply to: WHY OH WHY!!!!!! #1171743
    Scouse
    Participant

    the tabacco companies provide them to remind you to make the trek outside and consume thier wondeful product :crazy:

    Scouse
    Participant
    lilmstrixta wrote:
    yea me too lol went over to the market but forgot to look

    ahh well next time eh

    If your craving the freebies or wana offload some stuff try

    http://groups.yahoo.com/group/norwichukfreecycle/

    There’s quite a lot of crap being given away along with some usefull stuff like dining tables, fridges etc and the odd jem

    They send you about a million e-mails (well 2 or 3) per day which tend to clutter your inbox though.

    I like what the anarchists at Freeshop are trying to do though (actually bringing all the stuff to an easyily accessible point) for the benefit of people who probably don’t have access to the net. I know I wouldn’t have access if it wern’t for college.

    Scouse
    Participant
    lilmstrixta wrote:
    yea me too lol went over to the market but forgot to look

    ahh well next time eh

    If your craving the freebies or wana offload some stuff try

    http://groups.yahoo.com/group/norwichukfreecycle/

    There’s quite a lot of crap being given away along with some usefull stuff like dining tables, fridges etc and the odd jem

    They send you about a million e-mails (well 2 or 3) per day which tend to clutter your inbox though.

    I like what the anarchists at Freeshop are trying to do though (actually bringing all the stuff to an easyily accessible point) for the benefit of people who probably don’t have access to the net. I know I wouldn’t have access if it wern’t for college.

    Scouse
    Participant

    Damn! forgot to have a looksee+-

    Scouse
    Participant

    Damn! forgot to have a looksee+-

    Scouse
    Participant

    Nice to see abit of possitive stuff like this going on :love:

    I’ve got loadsa crap that I could do with offloading before I have to go to uni. I’ll probably end up coming back with more than I take though…

    :laugh_at:

    Scouse
    Participant

    Nice to see abit of possitive stuff like this going on :love:

    I’ve got loadsa crap that I could do with offloading before I have to go to uni. I’ll probably end up coming back with more than I take though…

    :laugh_at:

    in reply to: the streets #1212370
    Scouse
    Participant

    Had a smoke with mike after he played the dance tent at reading fest :love:

    in reply to: the streets #1155063
    Scouse
    Participant

    Had a smoke with mike after he played the dance tent at reading fest :love:

    in reply to: General Lighting… #1159326
    Scouse
    Participant

    Gl’s the man!

    I havn’t really posted on here all that much but I check to see whats going on on a daily basis and GL’s post’s are always a joy to read :love:

    They may be longwinded :laugh_at: but are informative, amusing and he seems to look at things in a perspectative I, for one, would have never considered.

    Keep up the good work and I’ll catch you soon mate raaa

    Have you heard anything about our what happened with the situation between our mates and the Judiciary?

    Just out of interest-Why ‘General Lighting’?

    in reply to: General Lighting… #1217109
    Scouse
    Participant

    Gl’s the man!

    I havn’t really posted on here all that much but I check to see whats going on on a daily basis and GL’s post’s are always a joy to read :love:

    They may be longwinded :laugh_at: but are informative, amusing and he seems to look at things in a perspectative I, for one, would have never considered.

    Keep up the good work and I’ll catch you soon mate raaa

    Have you heard anything about our what happened with the situation between our mates and the Judiciary?

    Just out of interest-Why ‘General Lighting’?

    in reply to: Progressive Psy-Trance Mix #1158712
    Scouse
    Participant
    Clipper wrote:
    yea u could burn it onto a cd as normal, it just under 80mins long so fits on a cd

    Yeah nice one. Got it sorted! Gutted ur other mix is to long though!

    cheers

    in reply to: Progressive Psy-Trance Mix #1216449
    Scouse
    Participant
    Clipper wrote:
    yea u could burn it onto a cd as normal, it just under 80mins long so fits on a cd

    Yeah nice one. Got it sorted! Gutted ur other mix is to long though!

    cheers

    in reply to: Word Association Game… #1130347
    Scouse
    Participant

    bud :weee:

    in reply to: Word Association Game… #1111089
    Scouse
    Participant

    bud :weee:

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 55 total)