Forums The Vibe Chat Rant Thread!

Viewing 25 posts - 2,401 through 2,425 (of 11,095 total)
  • Author
    Posts
  • #1170943
    Avatarjoshd96320
    Participant

    what is happening to me ๐Ÿ™

    #1129082
    AvatarGeneral Lighting
    Moderator

    @joshd96320 341492 wrote:

    i dont get it :laugh_at:

    you’re asking a chap up North about getting hold of a commodity usually sold everywhere in this region..

    I like Aspalls but usually buy my booze from the village I work in rather than the co-op where I live (as its about half a mile away in a shitty estate area where I wouldn’t dare to lock my bike up outside it), carrying loads of bottles back in my pannier bags is too much of a hassle..

    #1150726
    AvatarGeneral Lighting
    Moderator

    @joshd96320 341492 wrote:

    i dont get it :laugh_at:

    you’re asking a chap up North about getting hold of a commodity usually sold everywhere in this region..

    I like Aspalls but usually buy my booze from the village I work in rather than the co-op where I live (as its about half a mile away in a shitty estate area where I wouldn’t dare to lock my bike up outside it), carrying loads of bottles back in my pannier bags is too much of a hassle..

    #1130687
    AvatarMisterDuck
    Participant

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    #1165867
    AvatarMisterDuck
    Participant

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    #1132336
    Avatarp0ly
    Participant

    @boothy 341874 wrote:

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    that’s a fukin joke mate, i feel for you

    stupid parents love to blame everyone else for their childrens problems

    #1168909
    Avatarp0ly
    Participant

    @boothy 341874 wrote:

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    that’s a fukin joke mate, i feel for you

    stupid parents love to blame everyone else for their childrens problems

    #1130205
    AvatarTank Girl
    Participant

    @boothy 341874 wrote:

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    mmmmm… been there mate and its shit

    their stuff / issue though, try not to take too personally, always easier to blame someone else…. :group_hug

    #1164717
    AvatarTank Girl
    Participant

    @boothy 341874 wrote:

    fucking long-time friends parents what trust you suspectin you of supplyin drugs to their son (cos you know, it’d never be his own choice would it!) is not the fucking one. nice bit of mud to my name again, eh?

    mmmmm… been there mate and its shit

    their stuff / issue though, try not to take too personally, always easier to blame someone else…. :group_hug

    #1131153
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Fucking Royal mail and the strike on friday. My electric toothbrush has packed up and i bought a new one. Should of had it today but now god knows when. They say more strikes are on the way. I gotta tell ya if that’s the case then i think they are all a bunch of c*nts. Fucking striking all the time. Ain’t gonna get em nowhere. Tossers.

    #1166827
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Fucking Royal mail and the strike on friday. My electric toothbrush has packed up and i bought a new one. Should of had it today but now god knows when. They say more strikes are on the way. I gotta tell ya if that’s the case then i think they are all a bunch of c*nts. Fucking striking all the time. Ain’t gonna get em nowhere. Tossers.

    #1138334
    Avatarjoshd96320
    Participant

    @DJCliffy 341899 wrote:

    Fucking Royal mail and the strike on friday. My electric toothbrush has packed up and i bought a new one. Should of had it today but now god knows when. They say more strikes are on the way. I gotta tell ya if that’s the case then i think they are all a bunch of c*nts. Fucking striking all the time. Ain’t gonna get em nowhere. Tossers.

    :laugh_at::laugh_at::laugh_at::laugh_at: i was expecting some form of drug or ninja weapon, not a toothbrush lol

    #1170945
    Avatarjoshd96320
    Participant

    @DJCliffy 341899 wrote:

    Fucking Royal mail and the strike on friday. My electric toothbrush has packed up and i bought a new one. Should of had it today but now god knows when. They say more strikes are on the way. I gotta tell ya if that’s the case then i think they are all a bunch of c*nts. Fucking striking all the time. Ain’t gonna get em nowhere. Tossers.

    :laugh_at::laugh_at::laugh_at::laugh_at: i was expecting some form of drug or ninja weapon, not a toothbrush lol

    #1131154
    AvatarGiantMidget
    Participant

    @joshd96320 341906 wrote:

    :laugh_at::laugh_at::laugh_at::laugh_at: i was expecting some form of drug or ninja weapon, not a toothbrush lol

    You don’t understand though, i have to use a bog standard-do-it-yourself-toothbrush atm. The one i ordered is phat, 60 gold stars on amazon. I proper need it!! :laugh_at:

    #1166829
    AvatarGiantMidget
    Participant

    @joshd96320 341906 wrote:

    :laugh_at::laugh_at::laugh_at::laugh_at: i was expecting some form of drug or ninja weapon, not a toothbrush lol

    You don’t understand though, i have to use a bog standard-do-it-yourself-toothbrush atm. The one i ordered is phat, 60 gold stars on amazon. I proper need it!! :laugh_at:

    #1138342
    Avatarjoshd96320
    Participant

    ahahahahaha

    i use a bog standard one, its really stiff and wiry

    today since i was zombie like, my mouth ended up bleeding coz of it ๐Ÿ™

    #1170947
    Avatarjoshd96320
    Participant

    ahahahahaha

    i use a bog standard one, its really stiff and wiry

    today since i was zombie like, my mouth ended up bleeding coz of it ๐Ÿ™

    #1132337
    Avatarp0ly
    Participant

    postal strike? wonderin why my fuckin cracker hasnt turned up but the damn nos has!!

    i paid for the cracker on the 15th aswell, first classsssss

    #1168911
    Avatarp0ly
    Participant

    postal strike? wonderin why my fuckin cracker hasnt turned up but the damn nos has!!

    i paid for the cracker on the 15th aswell, first classsssss

    #1131155
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Fucking postal unions to blame for that mate. They and royal mail are a right bunch of c*nts. They need to sort their shit out without it affecting us directly. Again. Tossers.

    #1166832
    AvatarGiantMidget
    Participant

    Fucking postal unions to blame for that mate. They and royal mail are a right bunch of c*nts. They need to sort their shit out without it affecting us directly. Again. Tossers.

    #1130688
    AvatarMisterDuck
    Participant

    @DJCliffy 341957 wrote:

    Fucking postal unions to blame for that mate. They and royal mail are a right bunch of c*nts. They need to sort their shit out without it affecting us directly. Again. Tossers.

    hmmm bit harsh mate, i think it’s the management to blame rather than the workers, these days unions tend not to strike so easily and they recognise the inconvenience it causes us, thats why they do it as a last resort when talks break down

    imo we need unions, otherwise we might as well throw it all to the money-grabbers and watch workers rights fly out the window

    #1165870
    AvatarMisterDuck
    Participant

    @DJCliffy 341957 wrote:

    Fucking postal unions to blame for that mate. They and royal mail are a right bunch of c*nts. They need to sort their shit out without it affecting us directly. Again. Tossers.

    hmmm bit harsh mate, i think it’s the management to blame rather than the workers, these days unions tend not to strike so easily and they recognise the inconvenience it causes us, thats why they do it as a last resort when talks break down

    imo we need unions, otherwise we might as well throw it all to the money-grabbers and watch workers rights fly out the window

    #1130206
    AvatarTank Girl
    Participant

    @boothy 341959 wrote:

    imo we need unions, otherwise we might as well throw it all to the money-grabbers and watch workers rights fly out the window

    ditto

    #1164720
    AvatarTank Girl
    Participant

    @boothy 341959 wrote:

    imo we need unions, otherwise we might as well throw it all to the money-grabbers and watch workers rights fly out the window

    ditto

Viewing 25 posts - 2,401 through 2,425 (of 11,095 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Forums The Vibe Chat Rant Thread!

Skip to toolbar