› Forums › The Vibe › Introductions › Brazilian psytrance dj
Im new here! Im from Brazil. I went in london about 2 weeks. I brought my Demo here, if anybody are interest, please give a msg.
allshodan@hotmail.com
thanks
Welcome to partyvibe. Where can we download your demo from?
Big up man !!
bemvindo a partyvibe
cuando vais chegar em londres? e de onde vens?
espero te ver no forum no futuro
Por favor ponha o link para o teu demo se voce tem um ou senao mande me um PM e vemos se podemos dar um jeitinho
se quiseres ajuda podes mandar me um PM tambem
outra vez: bem vindo a partyvibe e e bom conhecer te
:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3C1BFED9608FE23D
U can download my demo here. Please reply me after.
You probably want to have a look at http://www.psy-forum.co.uk…
talvez queiras dar uma olhada no forum acima
:crazy_fre:crazy_fre
You can also download Allamp’s set here…
http://www.partyvibe.com/vbulletin/downloads.php?do=file&id=467