Forum Replies Created

Viewing 25 posts - 9,476 through 9,500 (of 9,523 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: a mix from me to you mwahahahahahahaha #1125949
    DaftFader
    Participant
    Angel wrote:
    Looking forward to it raaaraaa

    w8 no more 🙂 ….http://www.sendspace.com/file/2lmsxm

    oh and if you like it plz feel free to bump this thread :laugh_at:

    in reply to: a mix from me to you mwahahahahahahaha #1146886
    DaftFader
    Participant
    Angel wrote:
    Looking forward to it raaaraaa

    w8 no more 🙂 ….http://www.sendspace.com/file/2lmsxm

    oh and if you like it plz feel free to bump this thread :laugh_at:

    in reply to: boothy #1125935
    DaftFader
    Participant

    doubt it .. went fabric once .. didn’t realy like it there …too comercial for me .. my m8 felt the same who i went with .. but i know alot of other peeps who like it there .. mby i’ll give it another go depends on weather santa gives me the cash i wanted for christmas lawl

    in reply to: boothy #1146871
    DaftFader
    Participant

    doubt it .. went fabric once .. didn’t realy like it there …too comercial for me .. my m8 felt the same who i went with .. but i know alot of other peeps who like it there .. mby i’ll give it another go depends on weather santa gives me the cash i wanted for christmas lawl

    in reply to: boothy #1125934
    DaftFader
    Participant

    lol >.<

    boothy rocks haha

    in reply to: boothy #1146870
    DaftFader
    Participant

    lol >.<

    boothy rocks haha

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1144953
    DaftFader
    Participant
    bones wrote:
    Some people like to be considered an idiot, calling yourself DAFT, is only one example…you can’t be taking seriously, what you say is DAFT…Is that being yourself???

    If so, then your are DAFT, stick to un-complicated matters, such as improving your spelling…It’s like reading the mutterings of a three year old…

    look plz dont talk to me with a fucking atitude .. i not done shit to you .. if you dont agree just say so dont act like a fucking kid and slag me off

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1124036
    DaftFader
    Participant
    bones wrote:
    Some people like to be considered an idiot, calling yourself DAFT, is only one example…you can’t be taking seriously, what you say is DAFT…Is that being yourself???

    If so, then your are DAFT, stick to un-complicated matters, such as improving your spelling…It’s like reading the mutterings of a three year old…

    look plz dont talk to me with a fucking atitude .. i not done shit to you .. if you dont agree just say so dont act like a fucking kid and slag me off

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1124035
    DaftFader
    Participant
    lillou wrote:
    uh. you confused me but i get the jist but wot you said meant knowin dat ur changin urself to fit in(yer?)but da ova 1 dat quoted me said summat bout tryin to point out summat ppl do wivout noin

    :laugh_at:ive completely confused myself ent i!
    fuk it! correct me if im wrong:oh_god::lol_fast:

    yeah i kinda confused myself wrighting that post .. i was a bit drunk and what i wanted to say in my head i couldn’t get across how i wanted .. i guess thats kinda what i ment in the post lol

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1144952
    DaftFader
    Participant
    lillou wrote:
    uh. you confused me but i get the jist but wot you said meant knowin dat ur changin urself to fit in(yer?)but da ova 1 dat quoted me said summat bout tryin to point out summat ppl do wivout noin

    :laugh_at:ive completely confused myself ent i!
    fuk it! correct me if im wrong:oh_god::lol_fast:

    yeah i kinda confused myself wrighting that post .. i was a bit drunk and what i wanted to say in my head i couldn’t get across how i wanted .. i guess thats kinda what i ment in the post lol

    in reply to: uploading music…. #1125902
    DaftFader
    Participant

    wkd.. tnx

    in reply to: uploading music…. #1146838
    DaftFader
    Participant

    wkd.. tnx

    in reply to: boothy #1125933
    DaftFader
    Participant

    glad you like it … i’ll have to post some others at some point im off to bed as well in a few so i guess i’ll catch you l8ez 😉

    in reply to: boothy #1146869
    DaftFader
    Participant

    glad you like it … i’ll have to post some others at some point im off to bed as well in a few so i guess i’ll catch you l8ez 😉

    in reply to: turntable speed fluctuations #1125864
    DaftFader
    Participant

    yeah thats a good idea … i notice that if i got a fucking bundal of wires some where pluged in it will will make shit humm from the coils of wire out my speakers .. so if thats near your decks then it might make the motor fuck up as that works on ac witch is esentualy what a mess of wires will make ..(half an ac motor) so yeah if you got shit like that either move it away or pref organize it some ..i banished messy wires in my room a while back lawl:sign0010:

    in reply to: turntable speed fluctuations #1146800
    DaftFader
    Participant

    yeah thats a good idea … i notice that if i got a fucking bundal of wires some where pluged in it will will make shit humm from the coils of wire out my speakers .. so if thats near your decks then it might make the motor fuck up as that works on ac witch is esentualy what a mess of wires will make ..(half an ac motor) so yeah if you got shit like that either move it away or pref organize it some ..i banished messy wires in my room a while back lawl:sign0010:

    in reply to: turntable speed fluctuations #1125863
    DaftFader
    Participant

    yeah tbh it could be caused by a few things mentioned by peeps in your thread .. just eliminate them acording to ease first and then think about re wireing your house or getiing new decks .. or even getiing the nemark ppl to charge you more than the decks them selves to fix them …asuming numark is like vestax xD .. you know they vestax sell the dust covers for pdx2000’s for £50 each seperate from the decks … hahhaha i know there good ..but cummon there not that good :crazy_diz

    in reply to: turntable speed fluctuations #1146799
    DaftFader
    Participant

    yeah tbh it could be caused by a few things mentioned by peeps in your thread .. just eliminate them acording to ease first and then think about re wireing your house or getiing new decks .. or even getiing the nemark ppl to charge you more than the decks them selves to fix them …asuming numark is like vestax xD .. you know they vestax sell the dust covers for pdx2000’s for £50 each seperate from the decks … hahhaha i know there good ..but cummon there not that good :crazy_diz

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1124034
    DaftFader
    Participant

    imo your only your own perseption of your self infront of other ppl … depending on ego … i meen if you are very egotistical then you are compleatly makeing the person belive that that is you (the you that you would like to think you are)… where as if your the other extreme very un-egotistical then your will portray your self diferantly …. regardless to who you realy are… what im trying to say i think is that even if you want to be you compleat self infront of some one you can only give across as much as you alow ..eg. if you with drawn then you wont give any thing away .. and if your out going then you will give everything away … but i have been through both fazes several times in my life and the persona i make out to be with ppl even very close ppl seems to not be my exact stream of thoughts … there for i guess im not being my self … i once saw a graff sketch that had a gas masked dude and the thought bubble “the only true free space i have is the few cm2 inside my head” and that rang true for me….

    in reply to: Is it possible to be yourself with other people? #1144951
    DaftFader
    Participant

    imo your only your own perseption of your self infront of other ppl … depending on ego … i meen if you are very egotistical then you are compleatly makeing the person belive that that is you (the you that you would like to think you are)… where as if your the other extreme very un-egotistical then your will portray your self diferantly …. regardless to who you realy are… what im trying to say i think is that even if you want to be you compleat self infront of some one you can only give across as much as you alow ..eg. if you with drawn then you wont give any thing away .. and if your out going then you will give everything away … but i have been through both fazes several times in my life and the persona i make out to be with ppl even very close ppl seems to not be my exact stream of thoughts … there for i guess im not being my self … i once saw a graff sketch that had a gas masked dude and the thought bubble “the only true free space i have is the few cm2 inside my head” and that rang true for me….

    in reply to: boothy #1125932
    DaftFader
    Participant

    yeah im dling that mix now … got some phat bumbaclut banging tunes on it by the looks of the track listing :weee:

    in reply to: boothy #1146868
    DaftFader
    Participant

    yeah im dling that mix now … got some phat bumbaclut banging tunes on it by the looks of the track listing :weee:

    in reply to: boothy #1125931
    DaftFader
    Participant

    na it’s all good m8 i posted a link to it on the music section of this forums …
    hope you enjoy .. tis some bad boy shizzle fo rizzle lol

    in reply to: boothy #1146867
    DaftFader
    Participant

    na it’s all good m8 i posted a link to it on the music section of this forums …
    hope you enjoy .. tis some bad boy shizzle fo rizzle lol

    in reply to: boothy #1125930
    DaftFader
    Participant

    ofc hahah ..

    oh btw ..

    i uploaded it .. just can’t for the life of me figure out how to makeage a linkage to you for usage ..hah

Viewing 25 posts - 9,476 through 9,500 (of 9,523 total)